TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 3 April 2012

Unstable Emotion

Assalamualaikum w.b.t....


apa kabar semua?? aku harap semua nya sehat2 belaka and sentiasa berada di bawah lembayung rahmatNYA.. insyaAllah..

hari nie aku macam nak share kat korang pasal "emosi".. mmmm korang semua mesti pernah berada dalam situasi yg memang susah sgt999 nak control ur temper kan??? same goes to me lah.. sebab mood aku kadang2 bole berubah sekelip mata sahaja even xde apa yg berlaku kat aku hari tu.. (besar sgguh ujian & rezeki Allah kan.. DIA bagi hambaNYA rasa pelbagai rasa dalam hati nie..indahnya ISLAM..:) )


 mmm... aku mmg selalu nya cepat jek capai tahap "boiling point" yang melebihi had nie tau.. but, selalu gak aku akan approach "freezing point" tu dgn cepat.. yang penting kita kena pandai kawal perasaan.. tu lah terlalu biarkan syaitan merajai hati kita nie.. AstaghfirilluAllah..:(


korang nak tau x,, aku nie pun kadang2 bole jek nak sedih2 touching2 dgn cepat even something tu x perlu kan aku untuk rasa semua tu.. x penting pun... yelar.. kadang2 xde kaitan dgn aku pun.. and aku sepatutnya x amik hati... mmm.. tu lah aku... bila aku da xde mood nak bercakap and layan sapa2,, kawan rapat pun bole terasa kot... sumpah!!! aku x sengaja nak buat macam tu, kawan... just, hati aku nie kurang sifat sabar...:(


ihsan incik google..:(


kadang2 t kan ,,, dengar lagu pun boleh buat aku touching.... adooooooooyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii... hilang kredibiliti aku sebagai seorang gangster.. issssshhhh333333... malu kal limah oooooooooiiiiiiiiiiii... haha...:) 


so,,,, kat sini aku nak simpulkan yang aku mntak maaf sgt9 to those yang pernah terasa nan aku sepanjang perkenalan kita nie kan... ccccccccheeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaahhhhhhh... perkenalan x tahan.. ayat nak skema... ngeeeehhhhh333333333....:) kadang2 bila aku nga sakit ati tu, aku mmg x pk ape yg aku cakap and the result is aku sakitkan hati korangg... serious!!!!!!!!!!!!  AKU X SENGAJA... maaf tau semua... bimbing lah aku if aku terlupa kadang2 tu...

ihsan incik google:(
p/s: ite minta maaf tau awak, ite x sengaja wat awak cam tu.:(








jejari berkata : mmg susah nak puas kan hati org di sekeliling kita...:( sorry..

No comments:

Post a Comment