TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 18 April 2012

my new family....

Assalamulaikum w.b.t...

ni hao!!!!!!!!!!!!

akhirnye setelah 3 hari memerah otak jawab test midsem,,, da abes da pun tadi... mandarin is the last paper... tapi, fish behavior pagi tadi punye lh "senang" soalannya.. smpai aku "tak sanggup" nak hentam... haha..:)

so,, untuk entry hari nie aku nak share about my new family.... :) agak2 sape lah new family aku nie ekk?? korang wonder x kot2 mane lah tau new family yg aku mksud kan tu adalah my hubby... hihi.. aku belum cukup umur lagi ye nak kahwin.. lagipun, mak aku mesti cakap aku gatal bila aku men2 cakap nak kahwin.. sedih betul lah aku.. haha..:) 

enough mengarut entah pape ntah kan...

so,, back to the main point....

aku nak introduce my new family... yelar kalau korang adalah peminat tegar belog capuk aku nie,, mesti korang selalu pasan aku sebut pasal kak limah.. so,,, mereka ini lah family kak limah.. kak limah tu name bucuk aku yg diberi oleh lecturer KPO aku.. punye lah berdaulat name kak limah tu.. haha.. tapi, jgn same kan dgn cerita 'hantu kak limah balik rumah' tu pulak ye... aku sememangnya berbeza dgn dia in term of kecomelan.. haha.. just joking!!!!!!!!!!


ihsan dari mereka2 yg ada kamera canggih:)

ihsan dari orang:)

ihsan dari org:)

ihsan dari orang:)

ihsan dari mereka..:)


haaaaaaaaaa..... tu lah semua my new family... kak limah's family... ade 12 org jek... yang lelaki2 dalam gambar tu excluded okke.. mereka hanya mejadi salah seorang ahli rombongan kak limak ke kundasang hari tu.. hihi..:)

they are ruziah, nadia, mercylla, siti, anes, elie, mel, filzah, sidah, wani & sandra... :)
cer korang detect yg mane satu lah mereka2 ini dalam gambar2 kat atas tu..:) hihi.. wish all of u best of luck in finding them..:)

untuk pengetahuan korang, mereka semua nie satu kelas nan aku for each subject majoring in aquaculture.. haha.. dalam malay org panggil "perikanan".. :) interesting, rite???? yessss... we already know it.. hihi..:)


and last but not least,,, terima lah........



sahabat selamanya..:)




sahabat sejati..:)






that's all for today entry..:)
terima kasih sebab sudi baca belog aku yg x berapa nak gah nie...
salam..:)







jejari berkata : looking forward AQUAMARINE ANNUAL DINNER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment