TABUNGAN MASA HADAPAN...

Saturday 28 April 2012

blue thingy !!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t....


apa kabar semua?? hopefully all of u're in a good condition and have HIS blessing in all ur days ( bajet cakap omputih kau bagus sgt lah kak limah oooiii, takat band 6 jek... (:

okke hari nie aku nak share pasal aku pegi 1B sebab nak buat satu benda ye.. iaitu cut my hair.. luckily kat 1B ada kedai yang mmg sediakan tmpat untuk wanita bertudung... kihkih..:) wanita kunun.. 

so,, lepas jek cut my hair, aku nan kawan2 aku, kami ber4 ye pegi lah jalan2 jap.. tibe2 ter'stop' depan FOS.. haha.. ape lagi laju lah langkah2 kaki kitorang masuk sana.. kunun2 nak "shopping tingkap" jek,,, tapi, end up buat benda lain.. haha..:) tapi, aku tak beli baju ye... kalau beli nanti nak balik semenanjung harus bawak 3 luggage ye balik.. kihkih..(:



so,,, these are what we got there.. let's check it out...

okay.... nie lah ye apa yang kami akhirnya beli.. padahal masuk dalam FOS hanya untuk shopping tingkap jek ye... (:


in other angles... haha.. cute kan??? i loooiiikkkeeeeee...


haha.. masing2 menunjukkan ke'tough'an masing2 ye setelah pergi gym.. (:


aku rasa aku lah yang paling "putih" antara semua2 tangan tu ye.. isssssshhhhh...:(




okayyyyyyyy... mereka2 yang keluar bersama aku hari nie ye... masing2 muka happy sebab kan jam tu bole tukar2 tali... kihkih..:) so,, we all can change it with each other.. so happy!!!!!!!!!!! (:

and hari nie ada org yang sponsor kami makan... hooorrrraaaaaaaaayyyyyyyyyyyy... yummmyyyy.. penuh giler tummy sekarang nie ye.. huhu...(:





nadia & her lovely white watch :) 
nanti tukar tali nan aku tau.... huhu..


wani & her elegance black watch..:) nanti share tali tau rumate 549..:)




mmmmmmm....so sad sebab gambar mercylla yayang aku x dapat nak bluetooth ye sebab nak turun bas da time tu..:( xpe ehh yang nanti esok kita amek gambar puas2  *magrathingy <3*


and,,, this is the blue thingy that i wanna share with u all today... (: my most fevret color.. no one can replace it... haha.. even incik Aniq also can't do that ( sory.. haha..)... ciiiiiiittttttttttttttttttttt................ suka ye sebab saya dapt 2 benda warna biru hari nie.. satu saya beli sendiri.. satu lagi rumate saya belanja.. tq wani.. i leb u bellllyyyy mucccccchhhooo..(:





haha..:) jam BIRU .. suka sangat2 ye... nampak tak yang ada loceng2 tu... hihi.. incik A kita bagi time balik melaka hari tu.. :)


inside the box... so lovely, rite???


the blue thingy.. i love it soooo much... bole lah bawak botol air pegi praktikal kat hatchery esok..(:


the last.. it's me, myself & I... the cutest one.. ahaaaaaakkkksssssssss ( dduuuuuuuusssssssssssssshhhhh... amek kau kena tumbuk sebijik sebab bajet sangat,, atoyaiiiii ):  ) abaikan ye cara duduk aku yang sopan & ayu tu ye.. memang kena baling nan periuk belanga kalau mak mentua tengok nie... hihi..:) 




huhu.. that's all untuk hari nie..
tunggu next entry okke..
having my magra dinner tomorrow..
the theme is elegance..:)





adioooosssssssss!!!!!!!!!!!!!!
salam..:)





jejari berkata : praktikal esok..:)



No comments:

Post a Comment