TABUNGAN MASA HADAPAN...

Sunday 8 April 2012

i'm sorry...:(

Assalamualaikum w.b.t..

hye korang semua.. so,,, macam mane dgn life korang sejak akhr2 nie?? hope korang semua berada dalam keadaan yang happy and berada di bawah lembayung rahmat kasihNYA.. insyaAllah..:) 

lame da kan aku x update belog kesayangan aku nie...?? kekangan masa buat aku x update2 belog nie... padahal aku nak jek update setiap hari..hihi... sorry k.. macam lah ade org yg jdik pembaca tegar belog aku nie kan.. hikhik..:) perasan diva pelak..ngeh333....

mmmmmm.... semalam kan aku buat seseorang yg dekat dalam hidup aku menanges... even though dia kate dia  nanges bukan sebab aku.. but, i did felt that some of her tears due to my action.. i'm sorry my friend..:(


to you...:)

aku nak bagitau kat kau yang aku x marah kat kau pun masa tu.. mood aku nga x betul time tu.. maybe perubahan hormon kot.. sebab tu lah aku senyap jek sepanjang dalam kete otw kita nak pergi tengok titanic 3D.. aku sengaja xnak cakap nan kau.. hihi..:) kan semalam besday kau.. jadi,, aku sje nak wat kau sedih... sorry ye my dear friend.. before pergi lagi someone had spoilt my mood.. bukan dgn kau ja aku senyap.. diorg ajak aku turun time kat petronas tu pun aku xnak kan.. i need a space to calm my own heart... engat x aku pernah cakap nan kau before this, yang kalo aku nie mmg jenis cepat hot.. but, aku gak akan sejuk dalam mase yg sekejap.. lagi2 bila bnda2 tu melibatkan org2 yang rapat dgn aku... aku mnta maaf tau.. siyesly aku x sengaja nak buat kau macam tu... hope kau x engat lagi okke...

mmmmmmmmmmmmm.... mesti best kan besday prank kau kali nie... aku mmg saje buat kau nges... tapi, aku da pujuk kau kan nan membelikan kau lekor bro... kau kan suke lekor tu... hihi... soory tau... :) a lot of things that happen to me on that week.. i just can't adapt with that feeling.. sepanjang mggu lepas aku rasa macam aku cepat terasa nan semua org.. padahal aku x sepatutnya buat macam tu.. i'm sorry...

for those my "kak limah family",,,, i hope if i did something that might hurt u guys, please do tell me... sometimes i tend to hurt the people that i love..:( that's my bad... i'm sorry...

to nadia.. saengil chukahamnida.. sanah helwah.. happy besday... may HIM bless the rest of ur life.. aku sayan korang semua sgt999... jangan nges2 lagi okke,,, kau da besar. hihi...:) bye2...


sincerely,
me and myself  
amirah1272


 and today aku rasa sedih lagi.. sedih yang x sepatutnya aku rasa... aku yg cari pasal sendiri... DIA da tentukan segala2nya... kenapa kau harus menges lagi.. semua yg terjadi ada hikmahnya... let's him happy with his life...

and to u _ _ _ _,,,, tq sooo much for ur support and ur understanding... i hope that HE plan the best for us... insyaAllah.. :) 



jejari berkata : mood novel kembali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. haha. gedik la kau.
    bukan sbb kau pon aku nanges.
    thanksss mira sayang.
    sayang kau sgt2 !
    sincerely..
    rse nak nanes lak skang sbb terharuuu
    ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..
      padan muka kau...
      sapa soh nges..
      chill k..
      setiap masalah tu pasti ada cara nak selesaikan..:)

      Delete