TABUNGAN MASA HADAPAN...

Thursday 19 April 2012

bersama webcam !!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t...

ni hao!!!!!!!! hari nie happy lah pula sangat sebab midterm teast da habis (padahal nextweek ada bio invertebrate lak ).. haha..:)

so,,, entry kali nie macam mengarut2 cket... dgn perasaan yang x ta malu.. aku pun share jek lah entry nie dgn korang.. okke kan???


nie lah ragam aku bila berdepan dgn webcam lappy aku nie... hihi..:)





cheeeeeeeeeeeeessssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak jadik model iklan ubat gigi, agak2 lepas tak kalau aku hantar resume guna gambar nie ?????? wonder jap......




peeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaacccccccccccccceeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! teruk betul condition muka aku skrg nie ( eceh dulu2 bajet muka kau macam yuri lah kunun... cccccciiiiiiiiiiitttttt!!!!!! ) berminyak sungguh time nie padahal dok dalam lib ade aircond lagi ye... hihi..:)




haaaaaaaaaaaaa..... yang nie sebenarnya tujuan aku guna webcam tadi... sebab nak capture gambar discussion untuk repot fish behavior.. haha.. :) tapi, ter"buat" benda lain pula... tercapture gambar sendiri lah pula... sorry webcam aku x cntek... almaklumlah aku x pakai Apple...:(




sekian!!!!



jejari berkata : sedap nya makan tadi !!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment