TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 25 April 2012

:(

Assalamualaikum w.b.t..

ni hao ma??? hopefully that all of u are in a good condition and always be bless by HIM.. insyaAllah..

mmmmm... hari nie aku rase sedih sangat999.. selalu nye aku macam kuat jek nak tanggung semuanya.. but, lately nie all the things that make me sad bergabung dalam satu masa yang sama....

and the effect is " it affect my mood and also my focus all the day"...

"Ya Allah, maafkan lah hambaMU ini.. tabah kan lah hatiku agar semuanya dapat aku tangani dengan baik dan tak mengeluh dengan mainan takdir.. jadikan lah aku insan yang tabah dalam menghadapi setiap ujian yang KAU berikan untukku.. sesungguhnya aku tahu bahawa setiap apa yang KAU uji itu bersesuain denganku dan aku mampu menghadapinya..ampunkan aku..:( "




adioss!!!!!!!!
salam..


jejari berkata : dinner make me feel lazy..:(



No comments:

Post a Comment