TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 10 April 2012

Warkah Buatmu Teman

Assalamualaikum w.b.t......

ni hao.....:) apa kabar semua?? harap korang berada dalam keadaan sehat sentiasa & berada di bawah lembayung rahmatNYA.. insyaAllah...:)

tujuan aku tules entry ini adalah untuk kawan aku... my bestfriend kat UMS nie... orang yg rapat nan aku.. tempat ak share citer.. tmpat aku luah perasaan even bukan semua.. tempat aku mengadu apa2 semua... and tempat untuk bermanja...:)

so,,,, untuk kau _ _ _ _ _ _,,,,, aku dedicate entry nie khas untuk kau sebab aku amat memahami perasaan kau sekarang, tapi, aku x pandai nak pujuk kau.. aku x pandai nak selami hati kau... aku x reti.. seriously... i'm sorry!!!!!!!!!!!!


dear "kau",,,,

mmmmmmm.... aku tahu skrg nie kau tgh sedih.. emosi kau x stable.. aku pun xtahu kenapa.. kenapa kau jadi macam nie.. sebab kau yg aku kenal adalah seorang yang happy go lucky... kau suka bercakap.. merapu entah apa2 entah.. even kadang2 tu entah apa2 jek kau membebel kan.. tapi, seriously aku lagi suka kau macam tu dari kau yg skrg nie...

"kau",,,,

kenapa dgn kau?? kenapa kau sedih? selalu kau x macam nie weh.. aku kan ada... aku kan boleh jadik tempat kau untuk kau luahkan apa jek yg kau nak luahkan.. selalu aku cerita je pae kat kau kan.. even x semua yg aku cerita...

tapi kan,, bila aku tgk air muka kau,, aku dapat rasa kan kau sedang berkecik hati sekarang nie.. tapi, aku xtahu apa punca nya.. aku x tahu.. kau cerita lah weh.. xkan kau nak simpan jek.. smpai bila???? kau nak tahu tak,,,, org yang happy go lucky nie mmg jenis cepat terasa tau.. sebab dgn behavior yg happy tu lah kau tutup apa yg ada dalam hati kau kan??? aku kenal sgt da... aku dapat rasa kan.. tapi, kalau salah apa yg aku predict nie, aku minta maaf lah.. aku just nak rasa apa yg kau rasa...

weh,,,,

sedih lah macam nie.. aku pun rasa sedih bila kau macam nie.. aku minta maaf kalau setiap apa yg aku buat & apa yg aku cakap tu buat kau terasa ke apa kan... aku x sengaja weh.. aku just main2 jek selalu tu...

biar aku bagitahu kau,, kalau aku marah ke kan... aku mmg jenis terus senyap ja.. even orang tu xde kena mngena pun dengan apa yg aku rasa masa tu.... aku mmg macam tu.. susah nak kikis sifat tu... kalau sepanjang kita kenal dari bulan 9 last year sampai lah sekarang nie,, ada yg aku buat kau sakit hati or kcik hati,,,, aku MINTA MAAF... jgn lah marah aku or kat kawan2 kita yg lain.... ingat x aku penah share satu 'quote' nie kat kau... "bstfriend tu adalah bila marah, dia xkan marah lama sebab dia ada bnyak bnda nak share".. kau engat tak??????

"kau",,,,,,,,,,

aku sayang kot kat kau... seriously tak tipu... aku syg semua kawan2 aku...:(

kau jgn lah pendam apa yg kau rasa sorang2... aku ada weh... share lah...:)

so,,,, aku harap dgn trip kita pegi kundasang esok,, kau akan okke k... kau kan nak sgt pegi satu tmpat tu... aku yakin insyaAllah hasrat kau tu akan tercapai...

be tough okke my friend... sometimes good friend tends to hurt us so much!!! that's doesn't mean they hate u, but, it means that they love and care about u sooooo much!!!!!!!!!!!!

enjoy the trip okke tomorrow... hope it will calm ur heart...:)


sincerely,

aku..:)












jejari berkata : sabar tu penting!!!!!!!!!!!!!!!!


2 comments:

  1. I LOVE YOU SOO MUCH DEAR !

    juz give me some time.one day,i will explain to you everything..i just cnt spill it out..thanks you so much !

    ReplyDelete