TABUNGAN MASA HADAPAN...

Saturday 14 April 2012

thousand years

Assalamualaikum w.b.t....

ni hao!!!!! aku baru jek sehari balik dari bercuti bersama kawan2 aku ke kundasang..:) sangat99999999 happy sebab dok kat kaki gunung kinabalu.. sejuk tahap sampai ke tulang temulang aku.. hihi..:) dgn jalan yg berkabus2.... mmmmm... korang sabar ye... nanti aku share vacation aku okke...:) hihi... macam ada jek org tggu kan???? haha....


so,, untuk entry hari nie, aku nak share pasal lagu nie...




heart beats fast
colors and promises
how to be brave
how can i love when i'm afraid to fall
but watching you stand alone
all of my doubt
suddenly goes away somehow

one step closer

i have died everyday waiting for you
darlin' don't be afraid
i have love u for a
thousand years
i'll love u for a
thousand more

time stand still
beauty in all she is
i will be brave
i will not let anything take away
what's standing in front of me
every breath
every hour has come to this

one step closer

and along i believed
i would find you
time has brought
your heart to me
i have loved u for a
thousand years
i''ll love you for a
thousand more


mmmmmm.. kenapa lah aku wat entry pasal lagu nie ehh??? entah lah.. aku saja2 jek sebab lagu nie sedih..

to sesiapa saja yang aku sayang,,,,,,

especially to my parents and my siblings and my family.... i'll love u for a thousand year.. (cewahhhh.. tiru lirik dia.. hihi..:) ) insyaAllah.. kalau umur aku panjang.. and aku berdoa agar sampai bila2 kasih sayang aku buat mereka nie xkan pernah padam..amin..:)

then, to all my kawan2, my kawan rapat, my member and so on,,, sejak hari pertama aku kenal dgn korang, aku dah tanam perasaan sayang buat korang semua.. and aku xkan lupa kan korang even korang da x engat aku.. hihi..:) tacing lah ja kak limah nie.. hihi..:) harap2 ukhuwah antara kita semua akan kekal sampai akhir hayat kita.. and dgn izinNYA kita semua mgkin bole bertemu di alam sana..:)

and to my "soulmate",,,,,, hope that kasih sayang aku xkan pernah pudar walau siapa pun kau... hope that jodoh kita panjang insyaAllah till Jannah..:) i pray that HE always give the best for us.. keep our heart tightly together.. keep us from any bad things... always remember HIM... insyaAllah.. i hope that..:)

and the rest,,,,,,,,,,,,, sayang korang semua kerana DIA..:)




jejari berkata : 1B menanti kedatangan aku.. haha.. :)






No comments:

Post a Comment