TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 29 May 2012

A Help for My Rumate :)

Assalamualaikum w.b.t...


hai !!!! terasa macam da bersarang pun ada juga belog aku nie memandangkan dah lama aku tak update..
bukan taknak,,,, keinginan tu memang membuak-buak,, tapi,,,,,,,,,,,,, idea kontang plus assignment yang menimbun macam bukit plus lab report lagi... haha... :) tu yang aku jadik sasau ye minngu lepas...


and ini adalah entry aku yang terakhir utk bulan 5 nie sebab tinggal lagi beberapa hari jek bulan 6 nak muncul..
bila bulan 6 muncul,,,, maka minggu peperiksaan pun akan muncul.. haha..:)
aku ada exam ye utk minggu depan sampai lah 20 Jun,, maka,, aku tak kan update sepanjang waktu tu sebab nak jadik budak NERD yang kaki study.. kahkah..:) hopefully boleh lah jawab exam ye.. amin..


so,,, reasons kenapa aku tules entry nie adalah sebab aku "ditugaskan" untuk menjaga PETS rumate aku yang sorang nie sebab dia balik rumah sepanjang study week nie.. dia tak angkut sekali ye.. so,,, memandangkan aku nie kononnya lah student aquaculture,, so,,, paksa & rela aku tolong dia..


balik2 bilik jek tadi,, aku jumpa nota nie atas meja study aku.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......




haha... sweet kan kami???? main tules2 note jek.. padahal communication antara aku & dia sangat2 lah jarang sebab kalau aku ada kat bilik,, dia takde... kalo aku balik bilik dia dah tido kadang2... so,, memang jarang lah kami berbual2 yeeeeeeeeeee.... tak pernah berbual lama2... haha.. AWKWARD...:(

















*sorry.. gambar tak cantek memandangkan aku guna kamera fon 3.2 megapixels jek ya... haha..:)


last but not least,,,,,,,,, aku harap aku dapat lah jaga ikan2 nie dengan baik with 0 mortality.. haha.. amin..:)

okay,,, bye2222222... jumpa lagi ye lepas aku balik Semenanjung 21/6 nie...:) zaijian !!!!!!






jejari berkata : memandangkan.....................................

No comments:

Post a Comment