TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 1 May 2012

BLACK OUT !!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t...



hye semua..!!!!

apa kabar? hopefully korang semua berada dalam keadaan yang sihat sentiasa... insyaAllah..:)

mmmmmmmm....

kali nie short jek entry nye ye sebab nak bgtau pasal

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

UMS BLACKOUT !!!!!!!!!!!! bukan sahaja UMS okke... bahkan SATU SABAH & W.LABUAN.... 

giler mantap kan sabah nie... huhu.. semuanya sebab kan one of the pencawang letrik dekat Penampang meletup pukul 3 pagi macam tu hari Ahad, maka harus lah satu Sabah bergelap... naseb baik lah siang aje.. kalau malam,,,, perrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhhh.... sumpah saya sangat999 TAKUT okke.. hihi..:)

& sampai sekarang dengar kabar nya still tak elok lagi... semalam petang ada letrik pon sebab ada back up letrik...

and paling tak bole nak cakap pape lah kan,,,,
pagi tadi pukul 11 gitu takde letrik sekali lagi..

haha..:)

harus lah kan kena jimat battery laptop & fon..
sebab aku rasa ada letrik tadi pon maybe sebab Tun Dr. Mahathir Mohamad datang UMS ada syarahan pasal politik..

tapi, aku tak join okke.. underage.. kahkah..:) padahal malas nak pergi bersesak2...

mmmmmmmmmmmmm...

apa yang aku wish skang adalah takde kelas malam esok...
kihkih..:) sorry miss.. tiba2 saya rasa malas nak masuk kelas malam esok.. huhu...


apa2 pon,,, aku harap letrik nie dapat dibaiki dengan cepat..
yelar...
banyak perkara akan terjejas okke...
orang meniaga,,
student nak buat assignment lagi.. ahaaaaaakkkkkkkkksssssssss...:)
tak boleh daftar kursus next sem lagi,,,

semua orang akan terjejas... ishhhh33333333.....
tetiba aku bayangkan... kalau dalam kubur.. takde cahaya pun.. iskkk3...:( insaf sekejap... rasa macam tak bersyukur ja... mmmmmm....



so, that's all for today... tq sebab sudi baca bebelan aku...:)

adioossssssss!!!!!!!!!
salam..:)





jejari berkata : susah nak benci orang yang kita suka nie...:(




No comments:

Post a Comment