TABUNGAN MASA HADAPAN...

Saturday 26 May 2012

stop doing that,,,, it make us annoyed !!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t....


hye semua!!!! hari nie aku tetiba nak cerita pasal "kesakitan" hati aku terhadap observation aku on the people surrounding me....


bukan lah aku nak "burukkan org lain",,, tapi,, it's kind of annoying when u act like that !!!!!!!!!! definitely
:(


sabar lah wahai hatiku... sungguh aku tak tahan bila ada orang macam nie disekeliling aku.. kau buat semua orang akan pandang kau acam ape jek... be more matured & rational sikit.. kau bukan budak lagi.. da besar kot.. already 20yrs old.. seriously ur attitude make me sick & i seem like to yell to you...!!!!!!!!!!!


Astaghfirullahalazim..:( forgive me Dear Allah.. i'm too hurt having this kind of people in my life..tired of having this stressssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! permudahkanlah setiap urusanKU Ya Allah dalam menangani perkara ini.. hanya 2 tahun jek lagi kau perlu sabar mira.. don't ever think about it again after this.. it will make u more hurt & distracted.. focus on what u're doing rite now...






to all the readers yang sudi singgah.. entry nie hanya luahan hati aku sebab aku tau yang that person takkan baca apa yang aku tules nie sebab dia tak pernah tau aku ada beloggg... aku just tension sangat melayan kerenah orang macam nie... seriousllyyyyyyyyy wanna cry rite now!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(


even,,, maybe ape yang dia buat takde kena mengena dengan aku,,, but,,, that person da buat kawan aku kecik hati dengan perkataan yang keluar dari mulut dia.. please lah.... !!!!!!!! mesti kau dulu selalu dibenci or disishkan kan??? sebab tu kau senang2 jek nak dingin dengan orang tanpa sebab apa2 & kau senang2 jek nak lontarkan ketidakpuasan hati kau dekat org sekeliling kau sesuka hati kau...


sekalipun orang tu tak jaga hati kau,, tu masalah kau dengan orang tu tapi,,, kau tak boleh nak lepaskan dekat kawan2 kau sendiri.. it's kind of rude attitude.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku bukan sesiapa nak judge kau,, tapi,, perkara tu berlaku depan mata aku,,, takkan aku nak diamkan jek sebab kau semakin hari semakin melampau.. sungguh melampau... sangat melampau... Astaghfirullahalazim...:( 


aku bukan sesiapa nak tegur kau.. hanya kau jek yang tau siapa diri kau yang sebenarnya.. tapi,,, aku takut kau terlambat sekiranya makin ramai yang terasa dengan sikap kau yang satu nie.. jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanga.. aku nak tanya kau kenapa dengan kau pun aku tak berani,,, silap2 kena fire balik dengan kau...


just aku harap,,,, aku akan lupakan apa yang kau da buat nie.. & aku harap kau mintak maaf dari member baik aku sebab kau da mengata pasal dia tanpa kau sedar orang pun turut terkejut... & aku harap kau tak terlalu bodoh sombong sangat... jangan pandai jek cakap suruh orang cermin diri orang,, tapi,, kau cermin dulu diri kau tu.. dah perfect sangat ke kau tu... :(


last but not least,, sorry for my inconvenience words...:( i'm just share it..sebab aku dah tak tahan lagi dah tengok kau...:(







No comments:

Post a Comment