TABUNGAN MASA HADAPAN...

Sunday 20 May 2012

it's me :)

Assalamualaikum w.b.t...


hye !!!!!!! kaifahalukumnajami'an???? hopefully semuanye berada dalam keadaan yang sehat & sejahtera hendaknya... amin... insyaAllah..:)

okay,,, untuk entry kali nie aku nak share pasal gambar aku time bebudak dulu..

ada 2 jek pon... huhu.. sebab yang lain mane entah mak aku simpan album nye..
 gambar2 nie aku amek dari mak aku before balik Sabah dulu sebab aku nak letak kat atas meja..
inspiration selain dari gambar mak, abah, adik2 aku as well as incik Aniq..:)

here there are...............................




the 1st  pic tu taken time aku 7 bulan..
2nd pic tu maybe dalam setahun..
i'm not very sure lah..:)

haha.. giler super duper cute kan aku???????????????
kahkahkahkahkah.... lantak lah.. aku puji diri sendiri... ngeh3333333333..;)
aku tau korang semua nak cakap cam gitu gak tapi malu kan?? kan?? 
hakhak.. nevermind lah.. aku paham okke...

rindu lah pulak zaman kecik2 dulu...
dulu nenek & arwah atok aku yang jage aku sebab jarak antara aku & adik aku yang bawah aku tu hanya setahun jek...
that's y lah..
but,, time aku darjah 2 ke 3 aku dah duduk nan mak aku...:)
yelar....... of coz aku rindu mak abah kan???

then, before aku dok permanently nan mak & abah,,,
aku selalu datang umah mak nan abah ( umah nenek aku dekat jek)
sebab nak belajar dengan mak aku..
dari aku TADIKA lagi hari2 aku buat macam tu..
yelarrrrrrrr... even macam mane pon kaseh sayang MAK memang tak boleh dipisahkan kan?? kan??
masa tu pon,, abah sambung belajar kat UKM,, so,,, mak ajak aku balik umah even nenek aku tak kasik... dia sayang aku sangat sampai tak kasik aku dok dengan mak & abah..
but,,, time tu kan aku kecik lagi.. 
of coz aku nak kasih sayang dari mak & abah kan???

but,,, kasih sayang nenek aku tetap sme gak till now...
aku tetap jadik cucu kesayangan dia gak..
even aku da besar gajah da sekarang nie...
haha..:)

siyesly mood aku adalah nak balik melaka...
even tinggal betul2 sebulan lagi nak balik,,,
aku tetap tak sabar okke nak balik...
HOMESICK lah pulak..
sebab dulu2 time dok asrama dengan matrik,,
mak & abah every week datang tengok aku, bawak makanan pe semua...
sapa yang tak rindu kan??
SUMPAH aku rindu bangetttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!! haha.. indon mari jap...

so,,, dear MELAKA,,, tunggu aku balik okke...:)

last but not least,,,,,,,,,

cute !!!!!!!!!!




jejari berkata : assignment !!!!!!!

No comments:

Post a Comment