TABUNGAN MASA HADAPAN...

Saturday 19 May 2012

Happy Teacher's Day !!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t....


hye semua !!! hopefully korang semua berada daam keadaan yang sehat & sejahtera.. insyaAllah.:)

rasanye belum terlambat lagi untuk aku wish 

SELAMAT HARI GURU

buat semua guru2 Tadika Kemas Padang Temu, SK Padang Temu, SRA JAIM Padang Temu, SMKA Sharifah Rodziah, Kolej Matrikulasi Melaka & Universiti Malaysia Sabah

di atas segala curahan ilmu & pengetahuan yang diberikan.. 
thank you sooooo much & i'm really appreciate it...
:)

                          --------------------------------------------------------------------------

but, there is one interesting story during the celebration of Teacher's Day for my mommy..
my mom also a teacher okke... Arabic language's teacher.. huhu..:)

this is what my sister told me on last Wednesday.. lambat lah pulak aku nak update kan??? macam takde idea & also lack of time coz lots of assignment & report need to be care first.. hihi..:)

korang tengok gambar dulu okke... mesti korang akan paham.. DEFINITELY!!!!!!!!!

siyes lawak okke... 


the note that given with the present by my cousins for my mom... it's cute rite????
the words wrtten..:)


from najwa... the yougest one... diorang dua nie adik beradik... 
cikgu "mak ngah" okke... haha..:) giler dia tak engat nama mak ngah dia sendiri..
haha.. aku da gelak berterabur da bila aku tgk note nie.. adik aku tunjuk kat fb..


from idham... okay lagi coz he still remember my mom's name.. 
but,,,,, the pantun .... haha..

sungguh tinggi pokok ru,
selamat hari guru..

see.... creative gak budak kecik nie kan???
haha..:)


             --------------------------------------------------------------------------------------------

pics above adalah hadiah yang adik2 aku (Zulaikha & Faiz) bagi kat cikgu2 diorang untuk sekolah rendah & sekolah agama...


the fruits.. :) ala2 hamper gitu... adik aku Farah yang balut...
kau bole bukak kedai hamper lah nyahhhhhhhhh!!!!!!!!!! haha..:)



hadiah Faiz utk cikgu yang ajar Agama Islam.. cikgu nie ada since aku sekolah lagi.. lame kan???
sekarang aku da umur 20 da.. haha...:)



all the cards are done & created by Farah... haha..:)
naseb baek aku takde kat umah...
kalo tak kompom aku yang kena balut...:)


korang tau tak??? bebudak 2 orang nie bagi 16 org cikgu kat sekolah... sorang ada 8 hadiah... haha..:)
aku taktau macam amne diorang bawak pegi sekolah..
memang dalam beg kertas lah kan diorang bawak..

dulu2 aku bagi kat cikgu tertentu ja.. diorang lagi advance,, bagi kat semua cikgu... atukoiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
haha..:) semuanye sebab mak aku yang suruh bagi.. because my mom also a pendidik okke.. sebab tu lah..:)

mmmmmmmmmmmmm.......
siyesly rindu RUMAH soooooooooooooo much...
sebab kalo ada event ape2 kat sekolah mak aku,,,
mesti mak aku bawak balik makanan macam2...
hakhak...:) siyes best!!!!!!!!!!!

:)

so,,,, untuk mak !!!!!!!!! happy teacher's day ....:) 

so,,, tu jek lah utk kali nie...:)
salam ~~~~~~~~~




jejari berkata : last day practical.. yeayyyyyyyyyyyy...!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment