TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 1 May 2012

magra dinner

Assalamualaikum w.b.t....



hye!!!! apa kabar semua...:) 

korang masih ingat tak yang aku ada kate aku nak pergi MAGRA dinner???
yeeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.. that magra thingy already past okke.. last saturday.. and i think it is a bit boring.. i wish all my kak limah's familly are there..:( so bored because just me & mercylla only yang pergi... sangat2 sedih sebab kena paksa okke pergi... naseb baik makanan dia okke.. superb!!!!!!!!!!!

so,, i wish & pray supaya semua my family dapat pergi next sem.. baru lah gempak sikit dinner uhh.. baru mantap sikit kan & rasa happy jek nak pergi uhh.. korang janji tau kita sama2 pergi next sem nanti... aja2...:)

mmmmmmm... tiba2 aku rasa kelakar okke masa nak prgi dinner tu... yang part paling x bole dilupakan adalah ditinggalkan bas okke.. sangat2 sedih ye.. semuanya salah aku sebab aku pikir macam lambat jek pakcik bas amek.. huhu..:) sekali kena TINGGAL da... 



bila kebosanan & ke stressan ditinggalkan melanda... maka beginilah rupa aku...:(

still sempat exchanging the wedges okke...:)




then, kami berdua dijemput oleh ajk magra menaiki kereta ye ... kelas gitu... even dia jemput pakai kancil jek tapi,, aku rasa macam naik ferrari okke.. sebab sangat2 LAJU.. serious macam nak melayang jek.. yelar kancil kot.. huhu..:)

and then, the best part is kami sampai sama dengan TNC sampai.. kelas gitu kau kak limah oooiiiiiii.. haha... sumpah VVIP kau malam tu.. haha...:) sangat999 malu okke.. rasa macam nak jatuh ye.. da lah pakai wedges okke.. diulang sekali lagi.. WEDGES.. sumpah gedik kau malam tu.. kahkah..:) fake...

so,,, let's enjoy the pics okke... tak banyak pun sebab nafsu utk bergmbar takde sebab tak cukup family.. berdua jek...:(




haha... taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........:) aku tak bermaksud nak tunjuk gambar aku nie.. apa yang aku cuba nak fokuskan adalah the stage behind there.. sebab gambar stage yg aku amek sangat lah tak hensem ye untuk di upload... maka gambar ini lah menjadi sasarannya..:) 

MAGRA DINNER 2012

untuk pengetahuan kome semua,, magra is stand for majlis anugerah for d list... mmmmm... no komen okay... sorryy....:(

next is the food,,,,, hihi... so lucky sebab hanya kami berdua ye yang habiskan.. kihkih.. giler tough kan kami berdua... 



the menu yang disantap oleh kami.. naseb baik lah time praktikal siang tu aku hanya makan maggi cup utk lunch.. so, harus lah lapar ye time dinner tu & aku sangat222222222 suka dapat makan bnyak2.. haha..:)



nyummmmmmmmmmmmmm.... sedap kan??? aku tau korang mesti teringin kan?? takpe2 untuk family kak limah, nanti kak limah carik resepi dia okke then masak utk korang, pastu kita berkelah lagi macam dulu dekat tanjung aru... huh.. bestnya...:)



again the menu... tapi, nak fokus kan part pinggan tu.. kerabu okke.. superb ye rasa dia & mercylla makan sangat banyak sebab da lama x makan kerabu...


isian pertama ke dalam pinggan.. sambal sotong, ikan kukus & kerabu..



tambah sayur pulak ye... nan kambing masala.. tapi, sangat kesian sebab aku tak suka makan kambing. abah macam tak galakkan makan... so, aku bagi kat mercylla ja...:)



selepas nasi berjaya dilicinkan... aku hanya amek 2 senduk kecil ja nasi.. sebab nak makan lauk2 dia yg banyak... 2nd trip da letak da bnyak2 lauk especially sayur, ayam percik tu aku amek 3 ketul okke.. haha... sangat sedap....:)



selepas berjaya dihabeskan oleh 6 kepala.. 2 gurl & 4 boys.. haha..:) chin yueh yang abes kan at last semua tu..



the fruits..:) 



nie bajet macam aku pro giller ye bab amek gambar.. kunun2 nak pelbagai angle...ciiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttt....:)



haha... muka sje nak bangga dapat makan buah... padahal kedai kat tepi2 jalan time kat kundasang pon banyak okke jual.. kahkah..:)



nyuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmm.....:)




mmmmmmm.. sebenarnya,,, takde bnyak gambar pon utk dinner nie... so dull rite my life...:(

so, enjoy the piece of my memory on magra dinner..:) ada yang macam tak betul ye size dia.. haha.. ikut suka aku jek kan masuk2 kan gambar nie.. kihkih..:) sorryy.. still bertatih lagi part2 belog nie...



with mercylla sara joshua,,, my beloved sulu...:) haha... so beautiful okke dia malam nie.. susah ye mau tgk dia make up... 


again with her with the peace!!!!!!!!!! sign... sangat boooooooolllllllllllaaaaaaaaaattttttttttt okke muka aku.. haha... :) 



us <3



the aquaculturist first year...:) 12th batch... 



the fish doc & also the manager or even lecturer to-be.. :) untuk semua classmate aku sekali ye.. especially my dearest family..:) 



mercylla & chin yueh... :) gambar aku nan chin yueh tak jadik.. hihi...:) mesti incik aniq aku nie yang doakan gambar tu jadik acam tu... issssssssshhhhhhh... tak aci okke..:(



me again... baju tu sponsored by my lovely cute anes zamry... but the tudung & wedges are my belongings...:) 



haha... nampak tak aku macam nak buat peace!!!!!!!!!!!! tapi entah kenapa malu2 pelak time nie.... ciiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttt... bajet macam artis pelak kau kan kak limah ooooiiiiiiii...




kat luar dewan...:)




same place also before bus pick up all of us!!!!!!!!!!





last but not least,,,,,,,,,,,,, the number of our table!!!!!!!!!!!! 




tanx to rumate sayang aku, wani & ros & kak zana sebab sudi me'make up' kan muka saya ye... huhu... leb u allll sooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhhhh...<3

salammmmmmmmmmm~~~~~~~~~~~~~~~~~~






jejari berkata : baru tau kebenaranya sekarang...:(















No comments:

Post a Comment