TABUNGAN MASA HADAPAN...

Friday 6 July 2012

Semenanjung Sudah!!

Assalamualaikum w.b.t...


huhu... lame sudah aku biarkan belog kesayangan aku nie berabuk tanpa dilap dan dicuci.. aku ada banyak mende nak share,, but,, tiba2 "skill" menules aku hilang tanpa dapat dikesan aku tercicir dekat mane... so,, belog nie terbengkalai lah gamaknya...


berbalik pada title entry aku hari nie,, aku sebenarnya da 2 minggu da jejakkan kaki kat Melaka Bandar Bersejarah nie & da 2 minggu gak dok hari2 makan masakan mak aku.. huhu..:) rindu dia tak yah nak cakap lah.. takde satu perkataan pon yang boleh describe apa yang aku rasa sepanjang 2 minggu nie.. BAHAGIA..


hari2 aku rasa benda yang aku buat same jek.. ada gak rasa boring, tapi kalau tak buat lagi boring kan.. huhu.. start nan bangun pagi tolong mak aku masak then amek bebudak 2 org tu dari sekolah then sapu sampah and yang sewaktu dgnnya sampai lah petang amek Baihaqi dari rumah org yg jaga dia sampai lah ke malam aku jadik ckgu TUISYEN ajar cousin aku nak upsr dis coming septembr.. penat takyah cakap lah.. tapi,, at least aku ada kat RUMAH.. so,, aku takde rasa sangat lah kan...


lastweek cousin aku pun da tunang & aku pun da keluarkan sikit kepakaran aku menggubah hantaran utk majlis tunang dia.. sebenarnya senang jek since zaman sekarang kan orang mane nak gubah sangat pun.. letak dalam bekas yang dah siap beli & gubah jek.. JIMAT MASA & TENAGA tapi DUIT pun lari meninggalkan kita..ye dakk???? huhu.. the theme is hijau & coklat... sori gambar takde since cousin aku taknak bagi gambar tu.. huhuhuhu...:)


so, before aku meng"stop"kan jari2 aku dari menaip,,, korang tengok lah gambar2 yang aku amek time aku balik semenanjung haritu.. dalam flight mas... sangat cantek okke even aku amek guna kamera fon 3.2mp only..huhu...;)




SubhanaAllah...cantek kan???? kalau lah bole pegang awan tu,, mmg nak pegang lah... 



matahari dah naik..:)



matahari :)



aku duduk dekat dgn sayap dia.. time nie tak silap aku dah separuh dah perjalanan. awan pun makin banyak...



kawasan takde awan..:)



makanan aku.. nasi lemak sambal udang..:)



wani punya..:) mee goreng nan rendang ayam.




nadia punya.. sam with me.. sambal dia agak masin ye.. huhu..:)



makcik2 nan pakcik2 aku selalu cakap macam nie...." waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... naik mas tu,, mahal tu...asal tak naik air asia, kan murah.." huhu.. aku gelak jek lah... since aku tau mas is better nan air asia.. from the services side and also the price.. and aku rasa sangat berbaloi naik mas.. sebab the ticket's price included the luggage and also the food & drinks.. kalau airasia kan kita kena beli makanan sendiri rite.. lagipun perbezaan harga dia sangat lah sikit.. so,, aku sangat brpuas hati guna service from mas.:) lagipun, bak kata mak aku pramugari dia lagi cantek n sopan sebab pakai baju kebaya..:) nice rite... so,,, korang semua if nak fly,, guna lah malaysia airlines.. sangat berbaloi okke.. :) try it first & all of u can feel what i already felt...:)


till then... jumpa lagi okke...:)

No comments:

Post a Comment