TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 21 March 2012

such a sad day....:(



here, they are..the great and kind people..:)
Weil yang kaler OREN tu... tq sengal..:)

Ruziah yang kaler RED tu..:) sayang kau...:)
incik Aniq sengal...hihi..:) 




Assalamulaikum w.b.t..............
pelik kan..?? napa lah entry aku kali nie gambar dekat atas..aku pun xtahu nape..huhu..:)

hye korang semua.... hari nie aku update entry aku menggunakan laptop jiran bilik depan aku memandangkan laptop kesayangan aku yang berjenama Acer yang abah belikan sempena result SPM aku dulu (yang x berapa nak gempak tu)... hih...:) sebenarnya mood menaip entry nie adalah mood sedih sebab laptop tu baru je aku antar pergi klinik sebabya pun aku xtahu..argggggggghhhhhhhhhhhhhh...wahai sayangku, kenapa lah kau sakit saat2 aku ada assgnment nak hantar???? sadis sungguh korang tau tak.. da cukup bengkak da mata aku nie menges macam orang sawan..hihi..:) da lah assgnment tu kena taip balik dengan mood yang x berapa nak bagus nie.. mmg bye2 lah dekat markah assignment tu sebab aku buat dalam keadaan yg sangat9 sedih plus lapar tahap cipan..........uuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........:(


sebenarnya...,,, citer dia macam nie... semalam aku guna okke ja xde apa2 masalah pon sayang aku tu.. baik jek dye dengan aku.. xpenah2 dia buat hal kat aku sepanjang aku kat UMS nie..nervous aku dibuatnya...sampai meroyan2 cik limah telefon mntak bantuan kat cik abang...hihi..:) tapi,,,apa bole buat..dia pun x mmpu nak bntu... then, aku decide utk message one of my bestfriend merangkap classmate aku..tapi,lmbat pula dia jawab...dalam keadaan kelam kabut time tu aku terus telefon Ros..paling menyedihkan dia kat dalam kelas pula time tu..tapi,,demi aku dia sanggup angkat call aku..aku pun citer lah apa yg berlaku..dia dgn baik hatinya cakap kat aku pergi bilik dia ( depan bilik aku ja) then guna laptop dia utk buat assignment tu..dia balik nnti dia pk kan apa yg patut dibuat..

then, aku pun start lah menaip introduction utk assgnment tu... Ruziah pula reply message aku.. terharu gila ada mmber baik mcm neyh.. ada ke dia nak datang bilik aku semata2 sebab aku da menanges bagai nak terkeluar bijik mata aku nie..Alhamdulillah nasib aku baik pula time tu, dia suruh one of my classmate yg dok dekat nan hostel aku utk bg pendrive yg ada a lot of pic for my report.. thanks to both of you.. Ruziah and Weil sebab susah payah tolong aku... aku sayang korang sangat99999...:)

then, setelah aku berhempas pulas menaip dengan bntuan incik google bersama nan catatan yang aku buat time trip dule, maka terhasil lah kembali report aku tu.. tapi, dari 15 ekoq ikan aku jadik tggal 12 ekoq ja sebab aku da x tahan dok depan laptop neyh mengadap assgnment tu dengan muka stress.. Ros kata muka aku da macam apa da time uhh.. thanks Ros sebab ada waktu2 macam nie..kau juga yang tolong aku carik doktor utk sayang aku nie and hantar kat doktor tu even kau tengah penat gila balik kelas.. seriously,,aku sayang kau sangat9999..:)

to Ros, Ruziah, Weil and my incik Aniq... thanks a lot.. for all the support... sayang korang sangat9 lah...
bye22222222222222222..:)

ros yang sangat999 baik hati.. saranghaeyo..:)



p/s: lain kali buat back up file kat pendrive dulu..paham????



No comments:

Post a Comment