TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 14 March 2012

aku rindu mereka!!!!!!!!!

assalamualaikum.....:)
  entry aku kali neyh rase nye da berabuk da pon dok dalam gobok kat rumah aku...huhu..:) tau tak gobok tu ape??? mesti tak tau kan.. kalau da tau pon,meh aku explain cket pasal gobok neyh...gobok + almari... haha.. easy rite...so,,korang sume simpan leklok ye word yang kite baru belajar neyh..yeaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy...:)

isssssssssssssssssshhhhhhhhhhhh... merapu jauh dah aku neyh.. berbalik ke tujuan asal aku mengarang hari ni sebab nak cerita pasal tajuk entry aku neyh.. sape lah insan2 yang bertuah di muka bumu Allah neyh yang aku rindu... mereka adalah ( tengok gamba laaaaaaaaa)


jaja.................atie..................tenad................. actnye amni pon ade tapi dia tak amek gambar time neyh...
rindu nye kat mereka... even tak sampai 2 hari aku jumpa mereka,, tapi rindu aku terubat gak.. lame da tak jumpa amni, jaja dan atie... tenad selalu gak jumpa sebab kitorang sme2 dok melaka...:)


okke... sekarang neyh mari aku bagitau cket apa yang kitorang buat sepanjang kitorang jumpa... kitorang tengok wayang, citer hantu...wahhahahahha... dalam wayang time uhh dengar suara kitorg jek yang excited menjerit2.. kelakar lak ble pk bali..siap ttup2 muka lg guna beg... paling x bole blah, gaduh dulu nak pilih seat mane nak duduk..yang pastinye aku nan amni dduk kat hujung sebab kitorang paling berani kononnya.. haha..:) next, kitorang pegi makan ikan bakar dekat ikan bakar Parameswara Umbai Melaka... seriously sedap sgt2 makanan dye n sangat2 murah... x rugi pegi situ.. so,, kat kesempatan neyh gak,aku promote cket sal tempat neyh.. kitorang makan 5 org dgn harga rm48.60...siyesly murah.. da lah makan bnyak.. nasik putih, ikan bakar, ikan masak 3 rasa, kerang bakar, sayur kangkung belacan dan tomyam........ sampai x habis makan.. haha.. tamak ler katakan.. isssshhh... amalan syaitooooooooooonnnnnnn.. jgn ikut ye kawan2...:) 


haaaaaaaaaa... tu jek lah yang mampu aku amek... sebab da lapar sangat9.. haha..:) urrrrrrrrmmmmm... so far, aku sgt happy keluar nan mereka sebab mereka lah mmber2 baik aku sepanjang kat matrik.. kitorang nanges same2, makan sme2, mandi sme2,jalan sme2, pi kelas sme2.. n so onnnnnnnnnnnnnn...:) happy momemt together... hihi.. next day, kitorang jalan2 cuci mata, shopping jap, masuk muzium kapal and then makan before mereka balik ke rumah masing2.. 

lastly, juz wanna say to them... tenad, atie, jaja, amni nan tikah ( even xpat datang), aku sayang korang sangat9.. even aku x selalu msg korang, x tnya kabar korang, but, i do really care, love and miss u all sooooooo much...:) hopefully that our friendship will last longer till Jannah..amin..:)




p/s: persahabatan tu penting untuk tolong kita reflect siapa diri kita yg sebenarnya..:)

No comments:

Post a Comment