TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 21 March 2012

Rombongan Kak Limah...:)

Assalamualaikum w.b.t.....

hye...pe khabar korang semua??? hihi... cer citer sikit kenapa lah entry neyh berbaur2 pasal Kak Limah pulak?? korang rase2 lah kan sapa lah Kak Limah tu??? yang aku dapat describe sal Kak Limah nie lah kan, dia nie punya lah sopan santun, ayu, comel mmg x payah nak pertikaikan lah,,,mmg terbaik dari ladang lah... haha....:) alkisah nya Kak Limah nie wujud 3 hari yang lepas selepas kuliah Kaedah Pengurusan Organisasi...aku time tu nga dok2 ngejek mmber aku sorang, sekali ntah apa lah nasib aku time tu lecturer nmpak pulak.. terus dia kata gini kat aku "haaa...Halimah, apasal tu?"... mmg terbaik lah kan... terus nama aku bertukar jadik Kak Limah.. classmate aku pon dok sekali gelak kan sal tu.. hihi..:)


okke lah.. udah2 lah tu cakap pasal Kak Limah yang cute nie.. berbalik pada tujuan asal lagi murni aku update entry nie ye.. rombongan?? apa lah ekk dengan rombongan nie?? utk pengetahuan korang (even korang xnak tau pon aku tetap nak citer gak),,, cuti midsem untuk semua student IPTA akan bermula tepat pada 6 April nie smpai lah 15 April nie.. memandangkan tiket flight mahal lah pula, maka aku x balik lah ye ke tanah air aku..kahkah..Melaka jek kot...:)


so,,,,terjadi lah idea untuk organize trip nie.. Kak Limah Sdn.Bhd. yang organize ye.. dari hal sewa kereta, minyak kereta, tempat2 nak jalan, sampailah ke tempat tidur nan makanan kak Limah da uruska...
tempat2 yang bakal kak limah bawa mereka dengan menggunakan 2 ketul Viva dan 1 ketul myvi nie mmg syoooooooooookkkkkkkkkk bhaaaaaa....:) x rugi pergi... seriously best!!!!!!!! x tipu..:)


here are the places that we gonna go..,,,,,,
















the places are:

1. Kinabalu National Park
2. Kundasang Memorial Park
3. Moroli River
4. Desa Cattle Farm
5. Sabah Tea Farm
6. Kundasang Town
7. Poring Hot spring
8. Strawberry and Roses Farm



InsyaAllah tempat tu lah yang kami nak pergi nanti.. moga2 segalanya dipermudahkan..Kak Limah telah buat calculation pasal segala macam bnda yang melibatkan duit..harap2 semuanya okke ja..sebab senang nak bajet belanja kat sana nanti.....sooooo,,, tggu lah entry aku lepas dari cuti midsem tu lah ye..hihi..:) zaijian...:)






p/s: entry sal jalan2 dulu belum publish lagi sebab sayang aku masuk klinik...:(


























No comments:

Post a Comment