TABUNGAN MASA HADAPAN...

Saturday 17 March 2012

i loikkkkkeeeeeeeeee...........:)

Assalamualaikum w.b.t.....:)

hye semua... apa khabar?? hopefully that u all semua berada di bawah lembayung rahmatNYA sentiasa.. amin..:)

so,,,,,,, hari ni agak2 korang lah apa lah yang aku nak bebel kan pulak nie ekk??? hihi.. aku nak share kat korang ape yang aku buat sepanjang 2 hari ni... Jumaat bersamaan dgn 16/3 and Sabtu bersamaan dgn 17/3... aku merantau ke satu tempat yang sangat aman & damai bagi aku... x rugi lah aku pegi situ... sangat9 x...

sebenarnya,,,,,,, aku pegi situ sebab nak buat kerja lapangan Hubungan Etnik tentang Kaum Dusun... haaaaaaaa.... kalau korang bijak & bestari agak2nya apa lah nama tempat tu ekk?? hihi... memandangkan aku duduk Sabah, kat sini mmg ada bnyak sgt9 etnik yang da semestinya berbeza dari segala macam aspek.. paling ketara adalah language and semestinya adat2 & budaya mereka.. even satu2 etnik tu adakalanya ada sub2-etnik mereka.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh... impress kan kat org2 Sabah nie... suke giler.....

aku rase aku xnak citer sekarang semua moments kami di sana.. sgt9 best and ada bnyak sgt9 gambar.. but, disebabkan aku xde kamera yg canggih, maka, kawan aku yg ade kamera lah yg menjadi mgsa utk menjadi camerawomen... haha.. next entry aku share okke dekat korang semua...

I PROMISE!!!!!!!!!!!!!!!! insyaAllah...:)

so, tengok kat bawah nie aku share satu ja gambar.. korang teka okke aku kat mana lah tu.... next entry aku akan share bnyak2 gmbar ke mana lah aku merayap mggu nie...

here i am....................:) 


bye...........jumpa di entry yang seterusnya.......

p/s : penatnya.. padahal bukan aku yg drive... haha..:)

No comments:

Post a Comment