TABUNGAN MASA HADAPAN...

Monday 26 March 2012

jangan pergi?????????????

Assalamualaikum w.bt.....

hari nie aku update entry eksklusif menggunakan lappy kesayangan aku... dia da sehat da, alhamdulillah.. da rase macam guna lappy baru jek.. laju gler lappy neyh skang.. huhu...:)


so,,,, memandangkan tajuk entry aku neyh 'jangan pergi" kan,,,, aku selitkan sekali lagu nie untuk tatapan korang semua,, semoga menjadi halwa telinga korang semua.. sebab aku suka sangat9 dengan band d'masiv nie since sekolah lagi...:) 




sedap tak lagu nie??? mesti korang pk ape lah aku nie kan ntah tiba2 update sal lagu nie.. nothing sebenarnya.. aku juz suka dengar lagu nie.. kadang2 bile dengar lagu nie,, aku rase lagu nie ntah ape2 ntah.. tapi,,aku tetap suka lagu neyh.... :)


apa yang aku try nak cakap kat sini adalah kite x leh nak paksa orang untuk buat sesuatu yang dia x suke and da xde perasaan nak buat.. contohnya,, macam dalam relationship,, memang lah kot mula2 tu macam orang gila lah kot bila orang yang kita suke pergi tggalkan kita, berkali2 mungkin kita cakap kat dia supaya jangan pergi tggalkan kita (macam lagu nie lah)... tapi,, hati and perasaan manusia tu rumit sangat untuk diperkatakan sebab kita sendiri xtau apa yang Allah da tetapkan untuk hati kita nie...


maybe,, kita bole cakap macam2,, tapi,, kita lupa yang kita hanya mampu untuk merancang segala2nya namun hanya ALLAH sahaja yang berdaya untuk memakbulkan setiap plan kita tu.. sekuat mana pun perancangan kita,, tapi kalau tanpa izin dariNYA,,apa yang kita plan tetap xkan bole berjalan dengan lancarnya....

oleh tu kawan2 dan rakan2 sekalian..............,,,,,,,,,,  jangan terlalu berharap dengan sesuatu yang x pasti kita akan dapat... berusaha lah, berdoa dan bertawakal seiringan dengan usaha kita.. :) sebab kita x tau apa yang akan jadi pada masa depan nanti....





jejari berkata : merajuk dengan kawan aku tadi sebab dia tgglkan aku.. hihi... peace,,kawan.. jangan marah..aku main2 ja...

1 comment:

  1. kawan awak datang suda nieh...

    Huaaa ! sedey taw you kalau u majuk dgn i..jgn marag i lagi taw !

    ReplyDelete