TABUNGAN MASA HADAPAN...

Thursday 29 March 2012

Kesukaan Aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t....


kaifahalukumnajami'an?????????????hopefully korang semua berada dalam keadaan yang sihat & sejahtera..:)
before aku share pasal entry aku hari nie,,aku nak bagitau satu citer...SEDIH & SADIS punye citerrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha..:) korang tau x,, punya lah arini aku "berkobar-kobar" nak pergi kelas bio invertebrate...orang yg ke-4 tu smpai..selalu nya aku lah yang antara terakhir sampai (bukan aku nak dtg lambat,,bas yg xnak amek aku..ngehhh333...:) ) ,,, rupa2nya kelas xde... patut lah aku rasa malas gler nak bgun pagi tadi lepas subuh...sedih kan citer aku???? mmm... xkira kalau korang kate x sedih,,cakap lah sedih gak ekkk..jage skit hati aku.. hihi..:)

haaaaaaaaaaa..... tu jek lah mukadimah nya hari ini.. hihi.. peace!!!!!!!!!!!!!!!

so,, berbalik lah kepada entry aku hari nie ekk.. aku nak cerita pada satu benda yang menjadi kesukaan aku selama nie.. dari sekolah rendah uhh (darjah 6) sampai laaa nie.. hihi.. kesukaan aku tu adalah 'NOVEL'.. mesti korang pon suke kan bace novel.. xkisah lah english or malay.. but, i do love malay novel sooooo much.. aku ada bnyak koleksi novel2 yang aku simpan dari sekolah dulu.. ada yang aku beli 2nd hand dari member aku (shepa),,ada yang aku beli sendiri, ada yang orang bagi & ada gak yang adik aku tu beli..sebab kami berkongsi benda kesukaan yang sama.. naseb bek kesukaan baca novel ja sama,,bukan pakwe.. hihi..:) gatal....

meh aku share sikit koleksi novel2 aku... still x lengkap lagi nie.. ada yang tertinggal kat Sabah nie.. ada yang org masih pinjam lagi,, ada yang adik aku tnggalkan dekat U dia..

here they are,,,,,,,,,,,,,,,,,,





haaaaaaaaaa.... masih ada lagi novel2 yang aku ada.... tu maybe 3/4 jek..mmmmmmmmm.. xsangka bnyak juga novel yang aku ada kan...huhu..:) sapa yang suka novel gak,,meh lah kawan nan aku... aku mesti suka gilllerrr kat korang...:)


so,,setakat tu jek lah entry aku kali nie... jumpa at next entry okke..:)



 jejari berkata : mood "kundasang" semakin membara2...:)




No comments:

Post a Comment