TABUNGAN MASA HADAPAN...

Monday 6 August 2012

#Ramadhan 17, DLCW tetap dijulang negara

Assalamualaikum w.b.t...

salam ramadhan semua..:)
nampaknya semua orang dah pon update dekat mukabuka, twitter & belog pasal Datuk Lee Chong Wei...
aku jek yang lambat sebab malam tadi aku tak bole nak pikir ape sebab ade TEST tadi..
alhamdulillah, dah selesai pon tadi..
maka, aku pon amek lerrr kesempatan nak update pasal DLCW..
aku tengok perlawanan tu dari mula sampai lah abes dgn adek aku..
pergghhh.. adek aku punye lah bersemangat macam die pulak yang maen kan.. kuang33333333...:)




sedih aku tengok time nak terima medal nie.. muka kecewa DLCW mmg sedih lah sampai aku pun ikut sedih gak.. 
apa2 pun, aku rasa bangga sangat dengan DLCW sebab cara dia maen memang bersungguh2... bukan senang nak pikul tanggungjawab yang besar macam tu..28 juta rakyat malaysia yang mengharap.. memang satu usaha yang aku rasa sangat99 berbaloi sebab dia layak ke peringkat antarabangsa & menang dengan maruah..maybe bukan rezeki & naseb DLCW untuk menang..
apa2 pon, aku tetap sayang & sokong DLCW... semua rakyat malaysia bangga dengan kejayaan beliau.. CONGRATULATION..;)





tunggu ye incik baskin robbins.. nanti time raya, aku pi carik kau dekat makhota parade..:) untung2 azizulhasni dapat emas, bole lerr dapat free rabu nie..:) ngeh333333333333333333....;)

anyeongggggggggggggggggggg.....................

3 comments:

  1. hurmm rini ari isnin an.
    haaaa test kau cane yang ??
    :D

    ReplyDelete
  2. haha.. alhamdulillah..:) cuak tahap nak gugur jantung aku lah time tu..

    ReplyDelete