TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 7 August 2012

#Ramadhan : Takdapat Incik E, Dapat Cikpuan K

Assalamualaikum wb.t...


hello peepssss.. salam malam ke-18 terawih..:)
mmmm.. tetiba nak sebak pulak kan sebab salah satu impian aku tak dapat nak dicapai iaitu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
memiliki incik ego s di bawah nie...mmmmmmmmmmmm...


incik google punyeeeeeee


takpe lah.. abah kata nanti abah support duet sewa motor dekat Sabah tu.. so, lega sikit hati aku nie.. hehe.. 
pape pon, raya nie dapat lah aku meronggeng bawak kete sebab abah baru jek amek kereta laen...
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........tanx abah even kelisa nie manual.. tapi org akan berusaha bawak jugak nanti sebab dia comel jek.. adek aku farah tak berani bawak manual, dia kate takut.. lagipon kete abah auto kan.. kelisa nie juga hadiah sempena bufday mak aku 2/8 yang lepas.. and kereta nie sampai rumah jumaat lepas.. tapi, aku yakin mak aku takkan bawak.. haha..:) sorry mummy... 



incik google punya, aku tak amek gamba kete tu pun..


btw, nanti ade kesempatan aku amek gambar time tengah drive ye... aku tepek dekat belog nie nanti.. tapi bukan aku yang amek lah, kang tak pasal2 masuk hospital pulak... huhu...:)


anyeongggggggggggggg........




jejari berkata : adek aku baihaqi & zulaikha dua2 tengah demam..nak2 si zulaikha tu.. mak aku dah risau da sebab tak baek2 lagi.. nmpaknya kau cuti sekolah seminggu lah ye... yeaaaaaaaaayyyyy...

No comments:

Post a Comment