TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 8 August 2012

#Ramadhan 18 : Sape Engat Lagi??

Assalamualaikum w.b.t..

halooooooo peepss.. salam 18 Ramadhan..:)

korang engat lagi tak iklan2 dekat TV bila raya dah makin nak dekat sekarang nie?? iklan dulu2.. tadi aku dok mengadap mukabuka aku, skrol dari atas sampai lah ke bawah, tengok2 status kawan2 mukabuka nie kan sampai lah aku jumpa satu status dia share link iklan raya petronas 2012.. tiba2 aku dok teringat dekat iklan raya time aku kecik2 dulu.. de satu iklan petronas yang memang syokkk... aku rasa ramai kot yang agree nan opinion aku nie.. hihi.. jap naaaa... aku tepek beberapa iklan petronas yang aku rasa best among the best.. pape pon, iklan petronas memang SUPERBBBBBBBBBBB !!!!!!!!!!!!!!!!.












haaaaaaaaaa.. banyak sebenarnya iklan nya.. tapi, nie jek lah aku upload.. korang pi lah selongkar incik youtube tu ye.. huhu.. bnyak sangat999 iklan lama yang best2.. bukan dari petronas jek.. semua adaaaaaaa....:)


selamat berpuasa & selamat menunaikan terawih...

anyeonggggggggggggggggg...;)

No comments:

Post a Comment