TABUNGAN MASA HADAPAN...

Sunday 12 August 2012

#Ramadhan 23 , Always Take Care There !!

Assalamualaikum w.b.t...


haloooo.. lagi seminggu dah nak raya kan... manyak suka oooo... tapi, manyak sedih gak oooo, sebab lama lagi mau tggu Ramadhan datang lagi..:( apa2 pun, selamat menjalani puasa di samping membuat preparation for Eid...

so, this entry ditules buat salah sorang kawan aku since sekolah rendah & until now we still contact each other even not everyday kan.. hihi..:) dia akan terbang jauh nun sampai USA.. huhu..:) best nye jadik dia... tapi, yang sedihnye.. raya dekat sana.. haha...:) mesti kau sedih tahap gaban kan???? aku tau da.. & kau mesti terharu kan aku buat entry nie khusus untuk kau even not mention ur name.. oke lah kan.. spesel derrr...

to you, niat kat hati aku sebenarnya nak berbuka puasa sama dengan kau before kau fly, but, mak abah aku tak bagi lerrr... susah derr mau keluar sampai malam.. hihi..:) kau jaga diri baek2 okke kat sane tu.. jangan nak mengada bawak balek omputih pulak.. aku belasah kau karang.. haha..:) lagi 3 tahun kita jumpa ye... jangan taknak balek pulak, yelar22222 mentang2 dah seronok duduk sana kan.. kihkih..:)

jaga diri, jaga iman & always remember HIM & ur parents and family kat Bumi Malaysia nie.. hihi..:) Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ye if sepanjang kita berkawan aku ada buat silap kat kau kan.. sorry sangat333.. kuikui.:)

ketupat tu aku anyam untuk kau.. mesti tak jumpe kat sane kan.. kihkih..:)

anyeong AAA.........................:)

No comments:

Post a Comment