TABUNGAN MASA HADAPAN...

Monday 23 July 2012

Alhamdulillah, #Ramadhan3

Assalamualaikum w.b.t....


Alhamdulillah... rezeki Allah tu Maha Luas.. walau di mana pun kita berada, Rezeki Allah tu memang akan mengekori kita selagi kita mensyukuri nikmatNYA..

1 Ramadhan hari tu,, rata2 bebudak UMS memang berdebar2, bukan sahaja kerana bermulanya puasa pada hari tersebut, malahan berdebar2 sebab RESULT EXAM nak keluar.. katanya pukul 12 tengah hari result keluar.. tapi, memandangkan masalah line wifi agaknya yang agak biol, maka pukul 1 baru aku dapat bukak smp untuk tengok result...

Alhamdulillah.. aku gembira sangat.. sekalipun tak sebagus yang lain, sekurang2nya aku dah berusaha semampu aku.. & disebabkan usaha yg bagi aku agak main2 tu, maka result aku pun agak main2 lah.. papepon, aku bersyukur sangat.. :) Syukran Ya Allah for the Rezeki... 


ihsan incik google...:)

hari nie dah masuk hari ke-3 puasa, & malam nie malam ke4 tarawikh.. even susah macam mane pun sebab kena bawak Baihaqi pergi Tarawikh since takde sape bole jage dia kat rumah, dapat lah family aku bertarawikh dekat MASJID SELAT MELAKA. cer tengok gambarnye kat bawah.. memang cantek masjid nie.. kat tepi laut kan.. kat tengah2 pulau melaka...


ihsan incik google..:)


rasa best sangat sebab bila solat jek dapat dengar bunyi ombak (aaaaiiiikkkkkkk,,, tak khusyuk ke ape nie?) 
& paling tak bole dilupakan adalah time Tarawihk yang pertama... nanti aku share okke dekat entry akan datang..:)

mmmmmmmmmmmm....
rase2nya tak terlambat kot untuk aku ucapkan
  SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK..
semoga dapat beribadah dengan baik & diberi kesihatan yang baik hendakNYA..
harap2 segala macam wishlist untuk bulan puasa nie dapat dibuat,, bukan asek pikir pasal wishlist nak raya jek... hihi..:) peringatan untuk diri sendiri since girl or woman bila raya....,,, macam2 ada dalam kepala otak masing2... atoyaiiiiiii... hehe..:) 

last but not least,, jangan maen mercun okke... nanti merana lak time raya pertama sebab tak dapat nak beraya dengan sempurna...

anyeong.....................:) 

No comments:

Post a Comment