TABUNGAN MASA HADAPAN...

Saturday 7 July 2012

Change & Sacrifice

Assalamualaikum w.b.t....


hye... entah kenapa aku tiba2 rasa sayuuuuuuu jek & terfikirkan pasal diri sendiri... dah 20 tahun hidup kat atas muka bumi Allah nie dengan izinNya.. tapi,, berapa banyak bakti & benda berfaedah yang aku dah buat.. sama ada 20 tahun hidup aku nie hanya sia-sia or apa... tu lah soalannya...


mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........... seems like jari2 aku ni macam liat lah pulak nak menules kan... agak2 korang paham tak & dapat tak rungkaikan & huraikan apa yang aku cuba nak sampaikan melalui gambar kat bawah nie..??????


incik gooooooggggggllllllllleeeeeeeee...

ihsan incik gooooooooooogleee...

ihsan dari pak gooooooogggleeee...



entah kenapa aku rindu kan sesuatu.. kenangan time zaman aku sekolah dulu... sebab aku rasa makin jauh sekarang nie...:( 

No comments:

Post a Comment