TABUNGAN MASA HADAPAN...

Monday 16 July 2012

I Wonder Why I Miss U All So Badly

Assalamualaikum w.b.t.......


haha..:) tajuk entry aku macam menakutkan jek kan.. tapi,, korang semua jangan salah paham pulak yee... aku nie "lurus" orangnye.. straight jekkk... takde bengkang-bengkok punye lah.. huhu..:)


sebelum aku tules entry nie,, keje aku memang tak laen dan tak bukan adalah BW.. aku pi terjahhh kat belog membe aku nie... kihkih..:) sumpah kelakar gler entry dia kali nie.. lucu bha bak kata Kak Mel..:) really enjoy it...


mmmmmm.. memandangkan Ramadhan pun makin dekat sudah.. tinggal lagi 4 hari jek lagi kita dah nak tempuh bulan puasa & insyaAllah Syawal akan menjelma sebulan selepas tu.. bila cakap pasal raya,, semua orang mesti gummmbbiiiiiirrrrrrraaaaaaa kan.. kan? kan? yelarrrrr,, dapat makan rendang, ketupat, nasi impi, lemang & so on lah kan.. budak2 kecik pulak memang tunggu waktu raya sebab nak kumpul duet raye,, kununnya nak simpan dalam bank macam aku time kecik2 dulu.. hihi... so sweet...


but, bila dah besar nie kan.. yelar umur pon da doploh kan.. dah sesuaaaaaaaaaiii sangat dah nak timang anak....ehh33333.. anak buah lah.. hihi..:) ishhhh.. korang nie.. rileksss... jangan gopoh2, aku saje jek nak test korang semua.. hihi.. ,,,, aku rase sedih pulak,, nak2 lagi sekarang nie.. sebab bila raya muncul jek,,, aku kena balik SABAH... ohh noooooooooooooooooooooooo.... !!!! taknak balikkkkkkkkkkkkk..:( bila teringatkan sabah, there are a lot of memorable & exciting moments that make me miss all of it sooooooooooo much.. especially MEREKA...

SIAPAKAH MEREKA????????????

bukan kayu "balak" okke, atau pun crush.. kuikui..:) tapi,,, aku sangat rindukan telatah mereka ber4.. since aku rasa sangat999 sedih aritu masa nak balek... padahal kite akan jumpa lagi bulan 9 nie.. siap flight same lagi kan.. hihi..:) 

MEREKA ADALAH........







setiap dari korang, bila aku kenal & rapat dengan korang, ada something dalam diri korang yang buat aku sangat dekat dengan korang.. buat aku rasa selesa.. buat aku rasa tenang.. buat aku rasa happy.. buat aku rasa suka & yang paling aku suka adalah buat aku rasa bahagia... bahagia?? bahagia yg macam mane ye?? aku pun tak pandai nak main dengan kata2.. tapi, deep inside my heart.. aku sangat sayangkan korang because of HIM.. but, aku kadang2 rasa takut nak sayang korang, takut satu hari nanti ada sesuatu yg buatkan kita tak suka antara satu sama lain.. tu yg aku selalu doa.. supaya semuanya takkan berlaku...


korang yang selalu ada bila dengar cerita mengarut2 aku tu kan.. ??? huhu.... korang dengar jek bila aku bercerita... seronok sangat ke cerita aku??? hihi..:) but, i do feel happy when all of u listen to my story... so talkative am i rite??? kihkih...:)


Yah & Nadia & Wani also.... aku rasa korang mesti baca kan entry aku nie since korang kan blogger gak kan??? sifu aku dalam dunia belog nie... hihi.. To yayang aku: Mercylla...,,, even kau taknak contact aku,,, takpe2,,, aku tau kau saje jek nak soh aku rindu kau bnyak222222222  kan?? kan???


TAK SABAR NAK JUMPA KORANG THIS COMING SEPTEMBER EVEN SEDIH NAK TINGGALKAN RUMAH.. BUT, AT LEAST,, ALL OF U ARE THERE WHEN I NEED U.. IN SAD OR HAPPY MOMENT..
DO MISS YOU ALL SOOOO MUCH...


anyeong.......................:)

2 comments:

  1. hahak.
    so cuwiitttt.
    malu malu malu ##
    well, i miss you much much more mira !

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..:) tau takpe...
      ngeh33333.. tapi siyes rindu kat korang ber4..
      hikihik..:)

      Delete