TABUNGAN MASA HADAPAN...

Tuesday 22 January 2013

Semester Break Start :)

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah, akhirnya setelah berhempas pula selama 3 minggu exam semester 3, maka cuti semester aku pon dah bermula. yeaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy :)


tapi, yang tak best nya adalah aku rasa semua paper aku hancurrrrrrrr especially paper akaun & hatchery design. haha. :) sangat tough ye soalan dia. apa2 pon, aku tawakkal lah sebab aku dah usaha sedaya upaya aku. insyaAllah semuanya smooth sahaja. sebab setiap apa yang Allah bagi seiring dengan usaha yang telah kita buat kan? so, if result aku teruk, means that aku memang tak usaha sungguh2 time exam or DIA mmg dah tetapkan sesuatu yg lebih baek. insyaAllah. :)

so, sepanjang cuti ni selama sebulan, 2 minggu lebih aku akan bermastautin di UMS sebab kan shared farm. nak pergi jepun kan, so kena lah kumpul duet poket. huhu. insyaAllah capai kot target kitorang bila bulan 7 nanti. insyaAllah. amin :) wish all of us good luck ye kawan-kawan semua.

oleh yang demikian(ayat penuh bm), rutin harian aku adalah bilik --> hatcheri --> bilik. tu jek. even makan pon aku rasa kat sana kot. haha. :) apa2 pun hatchery life memang sangat best. because everything that u learn in class, u can get it clearly through hatchery work that u do everyday. bagi aku cara pembelajarannya sangat best sebab semua yg kita belajar kita akan apply practically dalam routine work di hatchery. huhu. :) and what i wanna underline here is hatchery work is awesome :) love fish sooooo much. perkataan regret tak pernah muncul dah after aku kenal betul2 apa tu aquaculture. future in this industry is very huge, just u wanna grab it or not. that's all. 

last but not least, selamat bercuti kepada semua penuntut2 universiti di seluruh Malaysia. enjoy cuti anda sebaiknya ya. and sebelum terlupa, sedekahkan Al-Fatihah buat seorang kenalan semasa di kmm dulu, beliau sudah kembali kerahmatullah sebab accident & pembedahan yg dilakukan ke atas arwah tak berjaya. insyaAllah arwah tergolong dalam kalangan org2 soleh solehah. amin 

salam...... anyeonggggggggggggggggggggg~~~~~~~~~~



No comments:

Post a Comment