TABUNGAN MASA HADAPAN...

Friday 4 January 2013

Aku Jatuh Cinta Lagi Sekali :)

Assalamualaikum w.b.t...

hye semuaaaaaaaaaa !!! apa kabar? harap korang semua berada dalam keadaan yang sehat sentiasa ye. sebelum aku membebel pasal tajuk entry aku yang agak meletopssssssssss tu, aku nak share yang harini aku sudah start paper final yang pertama untuk semester 3 nie --> Management. haha. mmang lawak lah kan sebab 100 soalan even MCQ, tapi otak aku asek konpius jek masa nak jawab. bila baca soklan dia mesti aku cakap camnie " ehh macam penah baca lah, apa ekk jawapan dia?". banyak juga soalan yang aku maen taram jek. huhu. harap2 betul lah. :) second point is, aku dapat satu dewan dengan dia. haaaaaaaaaaaaaa jangan jeles ye mak jemah sekalian. saya sangat sukaaaaaaaaaa. kuang33. :) tapi yang tak syok nya bila dah abes exam nak balek, aku tengok helmet aku dah penuh dengan ayaaaaaqqqqqqqqqqq hujan. haaaaaaaaaaaa amek kau. memang sejuk lah kepala aku. mula2 taknak pakai, tapi pakcik keselamatan UMS lalu pulak. kantoiiiiiiiiii. huahua. :) naek motor menggigil-gigil. haha. memang basah tudung aku sampai ke rambut haaaaaa. terbaek lah. haha.

so,,,,,,, back to the main topic. topic aku jatuh cinta sekali lagi. haha. sapa lah insan yang terpilih tu ekk? haha. meh3 aku bagi korang tengok gambar dia . waaaaaaaaaaaa. aku memang dah jatuh cinta dengan dia. astaghfirullahalazim.


haaaaaaaaaa. jangan nak curi dia plak ehh. aku babap karang. comeiiii + handsome + macho + segala macam lah. paling suka tengok dia senyum. waaaaaaaaaaa. boleh tak tido malam. haha. nampak sangat menipu tak boleh tido malam. korang tau kan siapa dia? Lee Seung Gi. Korean artis. Singer + Actor. masa aku tengah hapdet entry nie, suara dia terngiang2 kat telinga aku. wahaha. sebab aku tengah dengar lagu dia. sangat sedap suara dia. memang perfect lah. pandai berlakon + suara sedap. waaaaaaaaaaaa. such a good package he have. Kalau korang suka tengok korean movie or drama series, mesti korang da tengok dia berlakon dalam King 2 Heart, My Girlfriend Is A Gumiho & Shinning Inheritance kan?? sangat bestttttttttttt. but the best among the best is King 2 Heart. sangat tak jemu tengok. and the feeling still the same even dah tengok berulang kali. korang tengok lah drama2 yang dia berlakon. mesti korang macam aku juga. 200% fell in love with him. haha. :) 

okayyyyyy, korang layan lah gambar2 dia yang comeiiiiiiiiiiii nie. haha. mesti ada yang tak tidur malam nie karang. haha. sory :)

 


                       


         


 


haaaaaaaaaaaaaaaa. apa komen korang? terkelu kan?? sebab dia comeiiii sangat. senyuman dia tu yang buat dia comeiiiiiiiiii sangat9999999999 :)

okay lah, aku nak sola dulu then nak pi study. doakan untuk aku okay for the next 5 paper. bye. anyongggggggggg~~~~

No comments:

Post a Comment