TABUNGAN MASA HADAPAN...

Sunday 3 February 2013

What.Is.This?

Assalamualaikum.w.b.t.

hai :) entry ni aku saja2 jek tules sebab aku nye tangan ni gatal2 nak update entry baru kan. rabu ni aku nak balek semenanjung untuk seminggu atau lebih tepatnya adalah 10 hari. haha. such a very short semester break holiday rite? haha. tapi untuk budak2 aquaculture UMS, kira bersyukur lah dapat balek daripada langsung tak dapat balek kan. classmate aku dah berduyun-duyun dah balek semenanjung start semalam and dah berduyun-duyun gak yang balek sini balek. berduyun lah sangat padahal 37 org saja pon. huhu. :)

haha. takde motip??

wow. related together.

cetttttt. patutlah senang je pompuan cair. ada rupanya ayat ni. google jek jumpa.

okayyyyyyyy. semua ni macam takde motip jek aku tules. sebab aku taktau nak tules apa. tapi aku nak update juga entry. wahahahahaha. byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee333333333333333333. :)

p/s :
my mood but not all i can't expressed it. it just what i feel deep in my heart rite now.

No comments:

Post a Comment