TABUNGAN MASA HADAPAN...

Wednesday 6 February 2013

Saje-Saje :)

Assalamulaikum w.b.t.

memandangkan tajuk entry aku hari ni saje saje, maka sebab aku tules entry ni dah tentu lah saje-saje jek kan. haha. makin takde motip lah aku ni. saje-saje jek aku menghabiskan masa kat bilik ni sementara tunggu wani dengan nadia balik. diorang still kat hatcheri, look after fish :)


# i love you by najwa latif :)

entah kenapa aku sekarang ni macam malas. malas nak bercakap. malas nak berfikir. malas nak buat apa2. malas semalas-malasnya lah. haha :) maybe sebab mood nak balik kot agaknya. mmmmm. confius dengan diri sendiri. ada split personality ke hape aku ni. haha :) 

               
ihsan incik google. :)

 and aku rasa aku sangat9 banyak berfikir sebenarnya, itu yang buat aku jadi malas tu. macam-macam lah yang aku fikir. sangat serabut kepala otak aku ni. ada sapa2 nak tolong program ka balik tak otak aku ni?? sangat penat ooooo asyik berfikir. bukan semuanya datangkan faedah pun, banyak yang buat jadi jiwa lagi kacau ada lah. haha. pening-pening 999999999999999 :(

 
memandangkan aku nak balik ni mesti aku akan rindu mereka berdua ni. wani dengan nadia.  haha. sebenarnya kan aku ni bukan jenis yang senang2 nak cakap rindu dekat kawan2 yang rapat. even dengan mak dengan abah pun aku segan. haha. wani & nadia, if korang baca blog ni, korang perasan tak aku macam pemalas nak bercakap sekarang ni? ke aku jek yang perasan sorang2. haha. mmmmm sorry if korang ada terasa hati. aku malas nak bercakap. simpan tenaga. haha. just kidding. both of u, just bear in ur mind that i always love and care for u because u guys always there when i need some help. :) sorry if aku ada buat salah apa-apa, but aku buat taktau :) *malunakcakap*


saje-saje jek aku nak bagitau yang aku nak balik semenanjung malam ni, flight pkul 8.15 malam, insyaAllah sampai LCCT pukul 10.45 malam. doakan aku selamat pulang dan kembali ye :) 



mmmm. oke lah setakat ni jek aku saje-saje membebel. nak pergi kemas barang dengan sidai baju lah.
anyeonggggggggggggggggggggggg ~~~~~~~~~~~~~~~~


p/s: sedih lah sebab dorang tak hantar pergi airport. mmmmm



2 comments:

  1. Hahaha..aku perasan and hampir mau tegur tp ade skali tu ko ckp ko nk simpan tenaga. So, can b accepted la. Da la nk tggalkn ktorang, pastu xckp pon ngn ktorang. Hahak
    Well, aku rase ktorang ag sedey lau anta kau kt airport. Huhu. Sorry yang xanta kau kt airport..nnt alek aku confirm amek kau ! ;D

    ReplyDelete
  2. huhu. rileks sudah. aku paham. huahua. sorry juga. :)

    ReplyDelete